>>  Naujienos
     >>  Renginiai, išvykos
     >>  Ugdymas
     >>  Paslaugos
     >>  Veikla
     >>  Teisinė informacija
     >>  Struktūra ir kontaktai
     >>  Bendradarbiavimas
     >>  Archyvas
     >>  Darželio daina
     >>  Galerija
     >>  Klausimai

Get Adobe Flash player

Meninis ugdymas  >>

2018-2019 mokslo metai

 

Meninis ugdymas 

 

Užauginome draugystės medį

 

                      Įstaigoje minima Tarptautinė tolerancijos diena neaplenkė ir muzikos užsiėmimų, nes pasitelkus muziką, galima labiau įsijausti į kito žmogaus emocijas ir išgyvenimus, pavaizduoti  charakterio ypatumus, gyvenimo būdo skirtumus.

                      Įsivaizduoti, kad šalia gali būti kitaip atrodančių, kitaip mąstančių ar kitaip besielgiančių, vaikams padėjo į svečius užsukęs Nykštukas. Jis atsinešė lagaminą, kuriame buvo užduotis – užauginti draugystės medį. Vaikai su malonumu išpildė nykštuko norą. Skambant nuotaikingai muzikai spalvino, piešė ant nykštuko atneštų popierinių delniukų ir, padedant auklėtojoms bei meninio ugdymo pedagogei Elonai Juškevičienei, klijavo delniukus ant „Draugystės medžio“.

                      Vaikams sunkiai suprantama tolerancijos sąvoka, bet jie puikia žino, ką reiškia draugystė, supratingumas, gerumas,  noras padėti, kantrybė, meilė...

Ugdyti toleranciją kitiems yra sunkus ir atsakingas darbas. Anot doc. R. Prakapo, „tik tolerantiška mokytojo asmenybė gali ugdyti tolerantišką vaiko elgesį“, nes mokytojas yra pavyzdys, iš kurio vaikas perima patyrimą.

IMG_1572.jpg
IMG_1599.jpg
IMG_1588.jpg
IMG_1577-(1).jpg

 

 

Minint Mokytojo dieną, grupės „Kiškučiai“ ugdytiniai leido muzikos pedagogei pailsėti ir patys trumpam tapo mokytojais :)

IMG_20181005_103340.jpg
IMG_20181005_104026.jpg
IMG_20181005_103735.jpg
IMG_20181005_103651.jpg

 

 

Muzikavimas – universali visuminio ugdymo priemonė, veikianti vaiko raidą, atverianti plačias galimybes pajausti ir stebėti grožį, žadinti poreikį bendrauti su muzika ir ją kurti.

Vaikas mokosi iš to ką mato, girdi ir jaučia, todėl muzikos pamokėlių metu sukurta turtinga muzikinė aplinka, tikslingas ir metodiškas ugdymas skatina vaiką klausytis ir išgirsti, kurti ir improvizuoti, eksperimentuoti muzikos garsais ir judesiais.

Muzikinės kultūros raidos sėkmę lemia abiejų suaugusiųjų, muzikos pedagogo ir grupės auklėtojo, bendravimas su vaiku muzikinės veiklos metu. Meninio ugdymo pedagogas mokomąją medžiagą parenka atsižvelgdamas į vaikų interesus ir psichofizinius amžiaus ypatumus, pritaiko tinkamus lavinimo būdus ir reikalingas muzikavimo priemones.

Vaikų muzikine veikla grupėje rūpinasi grupės auklėtojas. Jis pratęsia meninio ugdymo pedagogo muzikos pamokoje pradėtą darbą, prisimena ir mokosi dainų ir ratelių tekstus, žaidžia muzikinius žaidimus, skatina vaikus muzikuoti muzikos kampelyje. Meninio ugdymo pedagogas auklėtojui pataria, kaip organizuoti muzikinę veiklą grupėje, kokią muziką parinkti vaikų pramogoms.

Visi pedagogai bendradarbiauja organizuodami projektinę veiklą, ruošdamiesi tradiciniams ir netradiciniams renginiams, vaikų pasirodymams įstaigos šventėse, miesto festivaliuose ar konkursuose, nes, norint pasiekti geresnių rezultatų, ugdomasis procesas turi būti nuoseklus ir sistemingas, išlaikantis visapusišką kryptingumo principą.

43163301_2092001407719621_3564058497530200064_n.jpg

 

sprendimas: meikita.lt