LT    |    EN    |    Pritaikyta neįgaliesiems
     >>  Naujienos
     >>  Renginiai, išvykos
     >>  Ugdymas
     >>  Paslaugos
     >>  Veikla
     >>  Teisinė informacija
     >>  Struktūra ir kontaktai
     >>  Bendradarbiavimas
     >>  Archyvas
     >>  Galerija
     >>  Klausimai
Meninis ugdymas  >>

               2017-2018 mokslo metai

 

 

 

MENINIS UGDYMAS 

 

 

Lietuva – šalis gimtoji

 „Voveriukų“  ir „Smalsučių“ grupės vaikai dalyvavo šventiniame rytmetyje „Lietuva – šalis gimtoji“, į kurį pakvietė meninio ugdymo pedagogė Elona Juškevičienė.

Sugiedoję Lietuvos valstybės himną, skambiais eilėraščiais, linksmomis dainomis ir smagiais šokiais  vaikai sveikino Lietuvą su 100-osiomis nepriklausomybės atkūrimo metinėmis.

 

IMG_20180214_100542.jpg
IMG_20180214_100456.jpg

Gražiausi žodžiai Lietuvai - dainose

Lietuvių liaudies dainos dainuojamos nuo neatmenamų laikų. Jos vaikų ugdymui teikia įvairiapusę naudą: gilina ir plečia žinias apie mūsų tautą, jos praeitį, lavina intelektą, plečia vaizduotę, skatina jautrumą. Nuo mažų dienų girdėdamas ir atlikdamas liaudies muziką, vaikas išsiugdo mūsų tautai būdingus muzikos suvokimo etalonus, išsaugo tautiškumą, mokosi švęsti lietuviams brangias šventes.

Laukdami Lietuvos valstybės atkūrimo 100-mečio, dainavome dainas apie Lietuvą, šokome lietuvių liaudies ratelius, žaidėme žaidimus, džiaugėmės spalvinga Lietuvos atributika. Tikimės, kad mažose širdelėse pasėjome pagarbos ir meilės savo Tėvynei grūdelius.

 

IMG_20180207_094034.jpg
IMG_20180201_094649.jpg
                                27946320_1604584486298724_1249084315_o.jpg
27901622_370639223404489_2064050249_o.jpg

 

Dalyvavome Lietuvos vaikų ir moksleivių televizijos konkurso

„Dainų dainelė 2018“ I ture

 

                      „Dainų dainelė“ – vienas unikaliausių, daugiausia dalyvių pritraukiančių, ilgametes tradicijas turinčių šalies muzikinių renginių. Konkursą kas du metai organizuoja Nacionalinė M. K. Čiurlionio menų mokykla. Jis rengiamas nuo 1974 m. ir į profesionalaus dainininko kelią atvedė daugybę žinomų Lietuvos atlikėjų.

                      Pasiruošimas šiam konkursui trunka keletą mėnesių, nes dalyviams keliami labai aukšti reikalavimai. Dalyviai turi parengti koncertinę programą iš trijų laisvai pasirinktų dainų, kurių viena turi būti lietuvių liaudies daina. Programą sudarančiam vadovui rekomenduojama atsižvelgti į amžiaus tarpsnio ir balso ypatumus, parinkti skirtingų autorių, kontrastingo pobūdžio ir stilistikos kūrinius.

                      Koncertinės programos atlikimas vertinamas pagal šiuos kriterijus: intonavimą, vokalinius duomenis, ansambliškumą ir akompanavimą, repertuaro interpretaciją, artistiškumą ir sceninę kultūrą.

                      Meninio ugdymo pedagogė Elona Juškevičienė „Dainų dainelės“ konkursui paruošė 5 metų solistę Austėją Jarutytę ir 5-6 metų ugdytinių kvartetą: Tautvydę Strazdauskaitę, Gabrielių Gusarovą, Saulę Činčiukaitę, Rusnę Gedutytę. Jie mūsų įstaigą atstovavo sausio 10 dieną Mažeikių V. Klovos muzikos mokykloje vykusiame konkurso I etape.

                      Pasibaigus I konkurso etapui, Mažeikių švietimo skyriaus vyresnioji specialistė Nijolė Zakalskienė pasidžiaugė gausiu rajono dainorėlių būriu, puoselėjama dainavimo kultūra, vaikų menine saviraiška, bei muzikos pedagogų kompetencija ir pastangomis.

 Meninio ugdymo pedagogė E. Juškevičienė nuoširdžiai dėkoja dainininkams už kantrybę, darbštumą, meilę muzikai, tėveliams už pagalbą, supratingumą ir begalinį palaikymą, nes tik bendrų pastangų dėka mūsų ugdytiniai turėjo galimybę repetuoti muzikos mokykloje, koncertuoti scenoje stebint pilnai salei žiūrovų, pajusti bendrą dainuojančių vaikų džiaugsmą ir jaudulį, sutikti senų ir susirasti naujų draugų.

 

IMG_20180110_095019.jpg
DAINU-DAINELE.jpg

 

Seminaras Skuode

 

                      Meninio ugdymo pedagogė Elona Juškevičienė dalyvavo Skuodo lopšelyje-darželyje vykusiame seminare „Vaiko kalbinė ūgtis vaidinant ir muzikuojant“.

Programos rengėjos meninio ugdymo pedagogė Aušra Alonderienė ir auklėtoja Jadvyga Anužienė siekė atkreipti  seminaro dalyvių dėmesį į dramos metodo poveikį vaiko kalbinei ūgčiai plėtoti, sudominti vaikų išraiškos bei kūrybos gebėjimais vaidinant ir muzikuojant.

Meninio ugdymo pedagogė ne tik įgijo žinių apie vaidybinės ir muzikinės vaikų veiklos metodus, apie spalvų muzikos metodikos taikymą praktinėje veikloje, bet taip pat dalyvavo atliekant praktines seminaro užduotis, dalijosi gerąją patirtimi, apžiūrėjo edukacines lopšelio-darželio erdves.

 

Skuodas.jpg
Skuodas..jpg

 

Muzika vaiko gyvenime

Koks neįdomus, tiesiog skurdus be muzikos būtų vaiko gyvenimas. Nuo pat pirmųjų dienų muzika jį džiugina, ramina, moko šypsotis, muzikos garsai virsta mieliausiu ir mylimiausiu žaislu. Vaikui augant, didėja jo muzikiniai poreikiai, stiprėja muzikos  įtaka jo gyvenimui. Taigi, muzika ne tik tenkina asmens poreikius, bet kartu lavina jį būti geresnį, ypač jei bendravimas su muzika tikslingas ir nuoseklus. Muzika yra geriausia ramintoja, geros nuotaikos žadintoja , nervinės įtampos slopintoja . O mūsų veržliame gyvenime tai taip pat labai reikalinga.(Ikimokyklinio muzikinio ugdymo metodika. Panevėžys, 2009)

                      Vaikas mokosi iš to ką mato, girdi ir jaučia. Jam geriausias laikas yra čia ir dabar. Todėl muzikos valandėlių metu sukurta tinkama emocinė nuotaika, draugiški vaikų ir ugdytojų santykiai, turtinga ugdomoji aplinka, tikslingas ir metodiškas ugdymas skatina  klausytis ir išgirsti, mėgdžioti, kurti ir improvizuoti.

23192487_934452626708799_887952467_o.jpg
23191809_934452300042165_1278391640_o.jpg
23158235_934452573375471_152525231_o.jpg
23158223_934452563375472_1037670962_o.jpg

          

                     Muzikinis ugdymas -  tai veikla, kurioje nuolat turtinama vaikų emocinė sfera, ugdomi pojūčiai, estetinis muzikos suvokimas,  teigiamas požiūris į muziką ir muzikos klausymo bei atlikimo įgūdžiai.

Muzikinėje veikloje ne tik lavėja vaikų muzikiniai gabumai, bet ir formuojasi vaizduotė, dėmesys, atmintis, pastabumas, nuovoka, o grojimas muzikiniais instrumentais ugdo loginį, vaizdinį ir emocinį pradus, o kūrybinėje veikloje aktyvinama vaikų emocinė atmintis, skatinamas spontaniškumas, patiriamas savęs atradimo džiaugsmas.

Vaikai turi didžiulį norą muzikuoti. Muzikos valandėlių metu jie klauso įvairių stilių muziką, išbando įvairius muzikos atlikimo būdus, susipažįsta su muzikos instrumentais ir išbando juos, žaidžia kūrybiškumą ir saviraišką skatinančius žaidimus.

 

DSC06768.jpg
22117689_1473047492785758_994454803_o.jpg

 

 

 

 

sprendimas: meikita.lt