Klasikinių variantų treniruotės


Treniruotės Iš šono tai atrodo labai lengva, tačiau tam jums prireiks fizinės ištvermės.

Taip yra dėl natūralios sąnarių padėties. Treniruotės puikiai tinka tiek trumpiems, tiek ir visiems sportininkams.

Kai kas sako, kad šokinėjimas per šokdynę kur kas efektyvesnis už bėgimą ir aerobiką. Visų pirma, man labai knieti paklausti, kodėl šokdynė dažniausiai asocijuojasi su boksininkų profesionalų treniruotėmis? Kodėl jiems toks svarbus šokinėjimas per šokdynę?

Šokdynė — vienas iš geriausių būdų boksininkams treniruoti ištvermę.

Stebėkite apskritą abs treniruotę. Lentos sukamaisiais judesiais. Grįžtamieji posūkiai su plėstuvu

Ir ne tik jiems! Šuoliukai sukant šokdynę — labai geras ištvermės pratimas, taip pat lavinantis apatinės kūno dalies bei pečių raumenis. Atrodo, kad šokinėjant labiausiai dirba kojos, tačiau sukant virvutę dirba ir pečiai.

cryptocurrency kaip užsidirbti pinigų su investicijomis tikrojo uždarbio statusą internete

Bokse kovos gana ilgos — rankos ir pečiai pavargsta, tad šokdynė yra geras būdas lavinti jų ištvermę, koordinaciją. Šokinėjimas sukant virvutę taip pat labai panašus į boksininkų judėjimą — jie ištisai juda spyruokliuodami, o rankos nuolatos pakeltos ir aktyvios.

Tai kodėl vertėtų šokdynę prisiminti ir mums bei karts nuo karto panaudoti pagal paskirtį?

Vienas pratimas gali atstoti pusę treniruotės

Šokdynė — paprastas, daug vietos neužimantis sportinis įrankis, puikiai tinkantis ištvermės lavinimui, koordinacijos gerinimui. Kadangi vienu metu reikia suderinti rankų ir kojų judesius, toks šokinėjimas lavina ir smegenų veiklą. Kaip pasirinkti tinkamą šokdynės ilgį? Ir kaip taisyklingai techniškai šokinėti? Jei nėra galimybės šokdynės ilgio reguliuoti, tai rinktis reikėtų tinkančią būtent jūsų ūgiui.

Pilvo pratimai

Užlipus per vidurį ant šokdynės abiem kojomis, jos galai turėtų siekti pažastis. Toks ilgis bus optimalus jūsų ūgiui.

  1. Jie nereikalauja jokio inventoriaus, vysto iš karto keleto raumenų grupių jėgą, turi šimtus jų išpildymo būdų kažko naujo mėgėjams.
  2. „Sumo Deadlift“ - tinkama technika - moterų tinkamumasSkaityti Daugiau
  3. Super treniruotė – šuoliukai per šokdynę | Sporto klubas GOODLIFE
  4. Atsispaudimai: treniruotės namų sąlygomis | eglutemazeikiai.lt
  5. Pamm sąskaitos realybė
  6. Atlikimas - gulint ant grindų, ištempkite viršutines galūnes išilgai kūno, prispauskite prie jos.
  7. Dvejetainiai variantai, kuriuos verta atlikti

Nemokantiems šokinėti vertėtų pradėti nuo šuoliukų vietoje be šokdynės. Svarbu šokinėti atsispiriant pirštų galais kulnais, žinoma to ir nepavyktų atliktikulnais žemės nereikėtų net liesti.

Vienas pratimas gali atstoti pusę treniruotės Mankšta Gražina Vasiliauskienė Alfa. Deja, šis klasikinis pratimas laikomas pasenusiu. Ir visai be reikalo! Problema ta, kad dauguma jį atlieka neteisingai.

Kojos ištiestos, pečių plotyje arba suglaustos. Kai pagaunate šokinėjimo tempą ir ritmiką, galite įjungti ir šokdynę.

Stebėkite apskritą abs treniruotę. Lentos sukamaisiais judesiais. Grįžtamieji posūkiai su plėstuvu

Abu šokdynės galus imkite į vieną ranką ir šokinėdami sukite bandydami suderinti šuoliukų ir sukimo ritmą. Dabar beliko sinchronizuoti šuoliuką su sukimu ir įjungti koordinaciją.

pirkėjo galimybės dydis 30 skaitmeninės parinktys

Labai svarbus momentas — virvutę turite sukti ne kilnodami rankas, o sukdami ją tik iš riešų. Taip pat nereikėtų ir pašokti aukščiau nei 3 cm nuo žemės. Dauguma pradedančiųjų šoka tikrai per aukštai ir nesugeba pagauti ritmiškumo.

Tada per daug įtraukia rankas, daro per didelius mostus. Jei vaikystėje šokinėti sukant šokdynę buvo vienas iš populiariausių užsiėmimų lauke, šiandien kažkodėl šis įrankis yra pamirštas, net ir sporto klubuose.

Ar klystu? Tie, kurie užsiiminėja kovos menais, šokdynę prisimena kiekvieną treniruotę. O sporto salėse šokdynė išties nepopuliari ir primiršta.

Skirtumas tarp sumaišties su strėlėmis nuo kitų variantų

Gaila, nes tai puiki alternatyva kardio treniruokliams, ypač bėgimo takeliui. Tad jei neturite bėgimo takelio namuose, o sporto klube tam tikru momentu visi takeliai užimti, imkite klasikinių variantų treniruotės.

NTC - funkcinė treniruotė su Eimante Šatikauskaite @IMPULS

Šokinėjimas efektyvesnis nei bėgimas. Pavyzdžiui, 60 kg moteris per 10 minučių vidutiniu intensyvumu šokinėdama šokdyne sudegina apie kilokalorijų, t. Tad šokinėjimo klasikinių variantų treniruotės sudeginsite šiek tiek daugiau kalorijų nei bėgdami. Taip pat mažiau apkrausite sąnarius ir stuburą.

Kaip pastatyti pečius sporto salėje

Ar visi gali šokinėti? Aš sakyčiau TAIP, šokinėti gali visi. Vienintelė išimtis — tikrai didelį antsvorį turintys žmonės. Jiems šuoliukai per šokdynę bus per didelis fizinis krūvis, taip pat didelės apkrovos teks ir kelių sąnariams. Net ir minutę laiko šokinėti tikrai nėra lengva, ypač nesportavusiems.

LRT sporto vasara: Alano Dzeranovo mankšta su kopėtėlėmis - LRT

Tokiems žmonėms rekomenduočiau pradėti nuo ėjimo arba sparčiojo ėjimo. Taip pat, neteisigai techniškai šokinėjant gali paūmėti nugaros problemos. Kaip galima būtų paįvairinti šuoliukų meniu? Klasikinis variantas — vienas šuoliukas per vieną virvutės persukimą. Galima šuoliukus lėtinti arba greitinti. Jei lėtiname šokdynės sukimą, tam kad išlaikytume šokinėjimo ritmą per šokdynę šokame tik kas antrą šuoliuką.

Pagreitinimas jau klasikinių variantų treniruotės — vieno šuoliuko metu virvutę turime prasukti du kartus. Tarpinis variantas — šokinėjimas ant vienos kojos. Kojas galima sulenkti atgal, galima ištiesti į priekį arba sukryžiuoti.

LRT sporto vasara: Alano Dzeranovo mankšta su kopėtėlėmis

Galima šokinėti sukant virvutę į preišingą pusę, šokinėjant kryžiuoti rankas. Taip pat galimas ir bėgimas sukant virvutę. Kaip matote, variacijų labai daug. Ir visos jos — klasikinio šuoliuko progresijos išskyrus lėtus šuoliukus.

geriausiai uždirbantys žaidimai internete

Vieno šokinėjimo metu galima atlikti įvairias šuoliukų kombinacijas. Pabandykite bent minutę išlaikyti šokinėjimo tempą, klasikinių variantų treniruotės šokinėdami klasikiniu būdu skaičiuokite, kiek daugiausia šuoliukų galite atlikti per minutę. Aš per treniruotę šokdynę naudoju apšilimui, taip pat integruoju į poilsio pertraukėles tarp jėgos pratimų.